• En dag kvar..

.. ja till fredag! :) Har verkligen längtat :P Har precis duschat klart och bytt om osv.. Har varit ute hela dan kollat efter julklappar osv.. Lite halvt drygt faktiskt har ju inga pengar på mobilen så kan ju inte höra av mig till folk så jag fick kolla runt ensam :( men det gick ju lika bra det! Men jag hittar faktiskt ingenting.. okej ska vara ärlig det var inte så att jag ansträngde mig precis men jag försökte iaf! Men hur som helst så är jag hemma nu och jag har ingen aning om vad jag ska göra.. funderar på att kolla på dom nya heroes avsnitten eller ska jag spara dom till senare? Ska jag gå ut och äta eller springa runt sjön?! Har faktiskt ingen aning får se hur jag gör.. Juste, Söderling vann ju igår bara för att jag kritiserade honom hahaha så typiskt men han var värd segern! Det var allt för mig.. vi hörs!


/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback