• En månad kvar till jul..

Ja tiden gått fort nästan för fort men visst är det härligt med jul :) det tycker jag iaf och då syftar jag inte på presenterna utan MATEN haha älskar julmat spec mammas julmat :P man har ju tur som har en mamma som är kock (A) juste, har kunnat äta ordentligt nu igen åt som en gris igår och känslan efter det var obeskrivligt har aldrig vara så glad och nöjd eller på ett tag iaf :) Så vad har jag gjort idag då.. än så länge har jag bara städat mitt rum och sprungit runt sjön sen har jag bara tagit det lugnt.. Tänkte dra in till stan men tycker att vädret är lite demprimerande så jag stannar nog hemma istället.. Ska bädda ner mig och kolla på en bra film :) höres!


/ R.

Kommentarer
Postat av: martina

tack för kommentaren :)

2009-11-24 @ 17:28:46
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback