• Filmdags.

Nu mår jag faktiskt bra jag känner inte av så mycket från febern eller huvudvärken så det börjar släppa nu :) hoppas iaf! Jag vill tacka Golnaz som kom hit med godispåse, skit gulligt av henne fast hon åt upp hälften också hahaha nää men tack iaf så jag tänkte kolla på film och hugga i mig godis! Sen så saknar jag min Anishia får träffa henne om en vecka... Juste, min låtsas farsa kom nyss hem från thailand :( fast jag vet inte om det är bra eller dåligt men jag har inte hälsat på honom än för jag har legat bra i sängen sen har väl mamma sagt att jag är sjuk så han tror väl att sover just nu så får hälsa på honom imorn istället :) men men nu är det filmdags hörs imorn!


/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback