• Frisknar till nu!

Hejsan!


Sorry för att jag inte har skrivit pålänge men jag har haft feber sen måndags.. Då låg jag ungefär på 39 graders feber sen har det sjunkit varje dag och idag ligger den på 37.8 ungefär.. Hoppas jag kommer ner till 37.5 imorn om inte lägre.. Men iaf ni skulle bara se mamma i måndags hon var så jävla orolig för att jag skulle ha smittats för svininfluensan för tro mig jag brukar aldrig vara sjuk sist var nog för 3-4 år sen.. Så när jag ringde och berättade så började hon ringa varje timme från måndags natten till morgonen haha skit jobbigt men men nu mår jag super iaf okej kanske inte super känner mig fortfarande små seg men jag mår mycket bättre iaf.. Idag har jag vara vilat och försökt röra på mig så mycket som möjligt.. Sen kom mamma förbi med 2 liters glass och mandariner :D haha gissa om jag blev glad :P men men nu ska jag nog förtsätta vila men nu vet ni iaf :)


/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback