• Give Me Food!

Hello..


Änrligen hemma :) har varit så jävla trött eller okej inte trött men seeeeg har inte haft energi i kroppen.. men det är väl inte så konstigt när man inte kan äta ordenligt.. Idag har jag iaf varit på jobbet.. tänkte att jag skulle försöka jobba men som jag skrev tidigare så gick det inte så bra så fort jag började anstränga mig så fick jag huvudvärk och magen ropade efter mat men jag kunde inte göra nått åt saken.. Så jag fick åka hem istället :) skönt det med fast jag hade hellre jobbat idag faktiskt så man kommer igång.. Tänkte ju äta nu när jag kom hem men det går ju inte för dom håller på arbetar i köket och jag är verkligen skit hungrig vet inte vad jag ska göra funderar på att gå ut och köpa yalla eller nått.. Nu, har jag bestämt mig jag ska ut och handla för jag måste ha nått .. hörs senare ikväll!


/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback