• Hemma bra men borta bäst! :)

Nu är man hemma igen från Enköping eller det har jag varit länge.. Kom väl hem vid 5 tiden ungefär men roligt har jag haft iaf.. det har man alltid med familjen Warsberg ;) försökte nyss sova men det gick inte så bra så nu sitter jag här framför datorn.. Jag är såååå himla sugen på godis eller rättare sagt SOCKER! Men ska verkligen försöka hålla mig.. Vad gjorde jag mer när jag kom hem då? Joo, jag träffade Art som hade köpt presenter och så sen gick vi och käkade tillsammans.. Det var ett tag sen jag gjorde nått med grabbarna först var jag ju sjuk ett tag sen har jag varit med Anishia så det var nice att kunna ha lite kill snack.. Nää, nu orkar jag inte skriva mer ska ta och hitta på något annat men hoppas ni har haft det bra och sov så gott!


/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback