• Hemma igen!

Hello!


Det var ett tag sen jag skrev nått sist.. Har varken haft ork eller tid att skriva men nu har jag det iaf :) Idag kom jag hem från Enköping.. Har varit där hela helgen, skulle överraska Anishia så jag mötte uoo My, Therese och Emma så drog vi hem till henne och hon blev nog överraskad för hon hade inte förväntat nått förens Söndag då hon fyller år.. Men roligt var det vi drog hem till
Jonas som var med Theodor vi tog det bara lugnt, drack lyssnade på sköna låtar och snackade om allt möjligt.. Vi drig väl därifrån vid ett - två tiden för Anishia jobbade hela dagen så hon var lite trött.. Jag sov hos henne dårå och jag måste bara säga att jag verkligen älskar hennes familj haha känner mig redan en av dom :) nää, alla var trevliga och så har hon världens sötaste lille syster Olivia haha nää men helgen har varit jävligt bra! Men nu känner jag att jag börjar bli trött så ska nog gå och lägga mig nu.. Natti natt!


/ R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback