• Lördag!

Ja, idag är det lördag men redan har typ halva dagen gått men det gör inte så mycket.. Jag har städat hela dan idag kände att det behövdes.. Vad har jag för planer idag då?! Hmm, det undrar jag också.. Det jag vet just nu är att jag ska spela fotboll vid fyra fem tiden ungefär som vi gör varje lördag.. Sen har jag ingen aning om vad jag ska hitta på antingen vara med grabbarna kanske åker till enköpning eller bara ta det lugnt som sagt no idea men men det kommer säkert fram några under kvällen.. Annars har fredagen varit rätt chill bara tagit det lugnt kollat på riktigt sköna filmer och så.. Men nu är det dags för mig att duscha ska ju till hallen snart..


/ R,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback