☆ Music was my first love

jag pluggade så mycket, är helt slut. fet saaajk. jag gjorde inte ett skit. försökte men det gick inte så jag gav upp för en stund sen. istället för att plugga så la jag mig på soffan o tittade på tv. inte så smart för nu kmr provet ej gå bra men men ...

just nu ligger jag på sängen o lyssnar på musik o just nu lyssnar jag på den här:


vad har ni haft för er?
var ni ute när det snö idag? haha det kanske inte ens snö där ni var eller bor :) helt dum fråga men iallafall så snöa det idag när jag var på väg hem från skolan. det är ganska nice med snö men det e fööör kallt, istiden e här ja svär. det fattas bara några djur från istiden hah.

mobilen ringer måste svara det e brorsan ali, peeace/G.

Kommentarer
Postat av: THERÉSE

var snö idag - såg ut som små stjärnor! cute! ^^

2009-11-05 @ 21:04:12
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: YVONNES

Sämst, men lite bättre än Soulja boy ...

2009-11-10 @ 20:12:41
URL: http://layvonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback