• Rastlös!

Heeeeej!


Åh, jag är så jävla rastlöst! Vill bara hoppa ur sängen och sprimga ut, göra allt möjligt! Har legat i sängen i fyra dagar nu och det suger! Annars så har jag faktiskt sovit rätt bra inatt okej, inte jätte bra med tanke på att jag har feber så är det bra och om man jämnför med dom andra dagarna.. Idag känner jag mig faktiskt bra fast det konstiga är att jag har kännt mig bra hela tiden okej kanske inte måndags men annars så har jag mått bra visst har jag haft ont i huvudet varje dag men annars har det varit super.. Ända jobbiga för mig är att jag inte kan göra vad jag vill och ena stunden fryser jag sen efter en stund dör av värme som nu :P Men men jag ska faktiskt inte klaga jag mår faktiskt bra det kunde ha varit mycket värre.. Ensak som jag ser väldigt mycket fram emot.. är min älskade Golnaz som kommer och lämnar godis idag :) har varit så jävla godissugen så ni anar inte! Men snart kommer hon iaf :P
Nu tänkte jag dra ner och hämta glass eller äppeljuice har inte bestämt mig än får se.. sen ska jag kolla på
Before I Self Destruct av 50 Cemt.. G, ringde mig precis och hon är redan på väg hit! :) hörs sen!


/ R.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback