• Saknar er!

Hello..

Vad görs? Själv så messar jag med Golnaz ovh kollar på film (Harold & Kumar go to White Castle) haha lite små rolig film! Annars har jag inte gjort så mycket bara vilat och undvikit att anstränga mig så mycket.. Sen fick jag en skit gullig sms från min älskade flickvän Anishia fast det var mer från Olivia där hon frågade när Anishia skulle träffa mig så hon kunde följa med för hon har saknat mig.. Jag blev skit glad haha Olivia är en skit gullig tjej.. En lilla syster jag aldrig fick :P Jag tycker verkligen om hela familjen faktiskt känner mig som hemma när jag är där behöver inte skämmas över att be om saker å så.. Hade jätte gärna velat åka dit nu på fredag och vara där över helgen men jag kan ju inte det.. Har varit sjuk så jag ska nog bara ta det lugnt så får jag dra dit nästa helg med en massa godis och film till mig och Olivia och självklart till resten av familjen :)

/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback