• Seg dag..

.. som sagt idag har varit riktigt seg måste jag säga.. Kunde knappt sova inatt vet inte varför var helt enkelt inte trött.. Sen skulle jag jobba idag hos Robban men jag fick inte hänga med då jag behövdes hemma idag för dom skulle arbeta med köket.. Så vad har jag gjort då? Joo, jag har hjälpt lite med att plcoka undan saker å så.. Men nu är dom klara iaf.. fast inte med köket menar för dagen :) tänkte dra till kista snart har lite saker att köpa men jag orkar faktiskt inte åka dit funderar på om jag ska göra det imorn istället men jag vet ju inte om jag ska få jobba imorn.. Får se hur jag gör.. Sen till alla som har skickat sms så har jag inte fyllt på mobilen tänkte göra det på fredag så det är därför jag inte har kunnat svara... nu vet ni :) vi hörs!


/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback