• Seg och trött!

Jag åkte aldrig till kista har lite små ångest över det men jag är för seg.. Så jag har bara legat i sängen och kollat på tennis matchen mot Djokovic och Söderling.. Håller självklart på Djokovic.. Söderling är bra men har aldrig sett hans storhet?! Jag kan nog erkänna att jag underskattar honom pågrund av att är svensk.. Inget illa mot svenskar men det känns mer naturligt när Sverige gör bra ifrån sig i hockey eller några andra vintersporter men tennis?! För om jag ska vara ärlig så är han inte så braaaaaaaaa som alla vill få honom att vara visst har han slagit Nadal två gånger.. När jag ser Söderling spela så är det bara serven sen har han riktigt tunga grundslag men skulle man plocka bort hans serv så är han ingenting för bra spelare ska ju kunna klara sig utan serven ibland men han tillhör inte dom.. Har han dålig serv för dagen så har han förlorat matchen så är det! Haha vet inte ens vad jag skriver men jag stör mig på honom bara men ändå gillar jag killen lite sådär små kaxig bryr sig inte vad dom andra tycker kör sitt eget race så som det ska vara helt enkelt. ÅÅÅHHH, va sugen jag är på KEBABPASTA funderar på att dra till pizza stugan och köpa det.. men får se ska se klart på tennisen först.. Men vi lär höras sen iaf!


/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback