• Snart matdags! :)

Ååååhhh va hungrig jag är har typ äit/druckit 1 liter youghurt med det är ju inte direkt mättande så nu håller Robert(låtsas pappa) på att göra kyckling sova i stora mängder och det kan behövas! Känner redan hur det luktar hit och tro mig det luktar gott :) annars har jag bara sovit har varit sp jävla trött men nu är jag pigg som fan och det är ju mindre bra.. Får se när jag somnar idag då.. Juste, nu har dom äntligen satt upp balkongdörrarnna i köket bättre sent än aldrig eller hur?! och det blev jätte fint.. Får se när dom blir klara men jag tvivlar på innan nyår men vi får se.. Nu ska jag ner och hämta juice! Vi höres!

/ R.

Kommentarer
Postat av: Björn

ljuvlig blogg du har!En storbloggare och vän till mig har slagit vad om att jag inte kan samla ihop 100 000 bloggar på min lista innan sommaren 2010. Snälla hjälp mig:) Du behöver bara skriva ditt namn och adress i mitt inlägg. Plus att det blir ju lite extra "reklam" för din egna blogg:)Ha en fortsatt trevlig dag.

2009-11-23 @ 23:38:46
URL: http://holyblogosphere.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback