☆ Tisdag

whats uup , visst äre kefft att lovet är slut ... mitt lov slutade så dåligt. knas e bara förnamnet
annars vare galet chill. ja hoppas nästa lov blir mycket bättre, JULLOV OM SJU VECKOR ! :D YEES ASO.
då är man väl ledig i typ tre veckor, fett nice men kmr säkert ha fett med träningar.
__________________________________________________________________________________________

hänt idag? ja har bara varit i skolan o ska om en stund packa tränings väskan o rullish mot min träning.
haha det va fett kul i skolan, ali-reza beatboxa o amina rappa, för tunga hahah. ni ska bara höra de, om jag fixar en video så laddar jag upp den på bloggen :)

men måste ska dra nu, hörs!

/G. aka ryskmaffia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback