☆ 29 oktober

Sitter och undrar hur det gick eller går för min mamma, hon opereras just nu eller så har de opererat färdigt henne. ska ringa senare och kolla om hon svarar. hoppas bara att operationen gick bra. haha fick laga min egna mat idag. gjorde faktiskt wok & det blev fett nice :D ...

planer för idag .. chilla som vanligt, amina kanske kmr förbi senare:)
jag är fett sugen på guuudis hähä, om jag pallish så drar jag och köper om en stund. jag har choklad hemma men är inte sugen på det. vill ha lösviktsguuudis.

kolla en grej som jag fick med mig hem igår, ett par lila skosnören från Foot Locker :) haha
frågan e bara till vad ja ska använda dom. 

jaaa men nu tar jag o avrundar här, peace /G. aka Star (som Rhick säger)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback