• Good for nothin'

Så jävla irriterande.. Har stressat hela dan.. okej inte hela dan men tills nu iaf.. som sagt jag har stressat för jag skulle träffa min bror för att hjälpa honom.. Det börjar med att jag försov mig till halv ett så jag springer in till duschen gör mig iordning och springer till bussen som jag oturligt precis missade men jag behövde inte vänta så länge tills nästa buss skulle komma för den skulle komma 13:17 trodde jag iaf.. Så jag väntar och väntar och väntar i minst 40 min då gav jag upp.. Så nu sitter jag här igen helt jävla onödigt.. men men inga sura miner nu iaf :) Nu ska jag städa mitt rum igen för det måste man göra när man har haft en visst Art här.. haha nä men det är inte alls stökigt men ska lägga undan några saker bara sen fixa till disken.. Får se vad som händer senare under dagen ensak är säkert.. Art kommer för att spela UFC som vanligt :P P'z Out!

/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback