hemma

japp då kom man hem med en förlust, finns inget speciellt att säga om denna match förutom att vi måste börja fixa till vårat anfallrörelse liksom. mer flyt skulle vara bra.
vad har ni haft för er ? ska ni kanske ut senare o festa ? för min del så blire vila, är rätt så trött. om jag orkar drar jag hem till brorsan & hans tjej. 
 
igår så var jag och typ tio till tjejer hemma hos mackan o chillade. nice vare, åt så mycket haha :)
innan vi drog till mackan hade hela klubben lag fotografering. haha tror faktiskt att bilderna blev vääldigt lyckade. ni får såklart se dom när jag har fått hem dom.

nuu ska jag äta mat ! är galet hungrig fifan :D
/G. aka Gnaz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback