• It's Raining!

Hejsan hejsan.. :)

Shiit, vad det regnar ute.. Kom precis hem har varit så jävla hungrig så jag bestämde till slut för att gå till grillen.. Så ute i regnet gick till grillen men då var det tyvärr stängt så jag gick tillbaka.. när jag väl kom in så hörde jag hur magen lät.. Då var det bara mAx som gällde så jag ringde marcelo för jag ville ha nån och prata med påvägen dit.. När jag ringde så låg han och sov men det brydde jag inte om (a) han fick prata med mig ett tag.. 5 min senare var jag framme och beställde mAx deluxe mål med stora menyn och mozzarella sticks allt som allt 100 kr.. När jag väl skulle betala så märkte jag att jag inte hade kortet på mig .. Har nog aldrig varit så irriterad på miig själv men jag sa att jag skulle springa hem och skulle vara tillbaka om 5 min haha men jag orkade tyvärr inte dra tillbaka för det var kallt och blött ute.. Men det lär bli lite pinsamt nästa gång jag besöker mAx men men who cares?! Så till slut blev det flingor och té och det duger för tillfället iaf :) men men dags att sova nu tycker jag.. natti natti

P'z Out, I'm Out!


/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback