• Nice day!

Heeejsan!


Nu är man själv igen.. Anishia åkte för en halv timme sen ungefär.. Så vad gjorde vi då? Joo, först köpte vi massa godis och glass sen drog vi hem till mig och började baka och tro mig kakan var så jävla god så jag blev tvungen att spara lite till Art :P efter det så chillade vi och pratade om allt möjligt och kollade självklart på film :) men men nu väntar jag på att Art ska komma och göra mig sällskap.. Imorn eller rättare sagt om några timmar så åker Robert till thailand och han ska vara är i 3 veckor vilket betyder att kag blir ensam då :P Det ser jag verkligen fram emot! Men men nu ska jag ner och hämta mer glass men vi lär höras hur som helst!


/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback