☆ onsdag

shoo ! fick lust att skriva :) har ju typ inte skrivit på en vecka tror jag. visst äre skönt med höstlov? de borde vara två veckor :D men det är inte så långt kvar tills jullovet, 2 månader eller lite mindre. jag har inte gjort någon speciellt än under lovet men det är 4 dagar kvar. jag hade träning i måndags o igår och vi är lediga resten av veckan. yeeah

idag så drog jag o morsan till stan runt fem tiden, vi åt på Mc donals o gick runt. fick med mig lite grejer hem:) jag skulle dra till Rhick aka jeezy innan jag skulle tillbringa lite tid med morsan men så blev det inte. tror han ligger o sover haha.

omg juste, i fredags när ja var på väg hem från skolan så träffade jag rhick o art i solna centrum. ni skulle se hur mycket vi åååt. iallafall jag! föööör mycket vitchoklad. blev äcklad till sist hahah. o sen ringde brorsan o ba kom hem till mig jag har gjort värsta maten så jag åkte hem till honom o käkade. jag lovar jag var nära på att sprängas, fick så fucking ont i magen. aja nu har jag berättat färdigt :) ska rulla till köket o äta kärleksmums o dricka banan milkeshake(standard).
vi hörs !

/G. aka Ryskmaffia


bild: balen, bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback