• Sköön dag!

Heellluu,

Idag har jag varit ute hela dam.. Dagen började med att jag blev tvungen att få upp Art ur sängen för han ville verkligen sova men det fick han inte.. Så gjorde vi oss iordning så drog vi till centrum för att möta en annan  import alltså Golnaz :) vi tog det lugnt fikade och chillade sen senare drog vi vidare till stan där både Art och Golnaz dumpade mig :p nää men snubben skulle hem och tjejen till sin bror men som tur så skulle Simon möta mig.. Vi hade det galet chill.. gick runt och kollade på massa kläder, skor och kepsar och tro mig jag kommer ha så jävla nice stil haha det har jag typ redan men nu förstår vad jag menar :D men iaf 4 timmar senare så blev jag hungrig så vi gick förbi Angelicas jobb "John Chris" där det blev pasta för mig och muffins med chai latte för importen! Jag måste bara säga att Angelica är så jävla skön dör för den människan haha men men nu är jag iaf hemma har precis duschat och så nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på mig.. Har ingen aning om vad vi ska göra har hört lite små saker men inget 100% händer det ingenting så blir det nog bio elelr något annat.. Hur som helst får ni ha det så bra :)


/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback