• Sliten.

Nu är jag hemma igen från fotbollen och jag har ont som fan det ska gudarna veta! För det första så har jag slagit upp samma skada varje lördag när vi har spelat sen lyckades jag skada rumpan haha det gör skit ont kan knappt sitta men men det är bara att bita ihop.. Fotbollen gick bra och det var roligt spec när det är många som är där och spelar.. Fast det började inte så bra eller jag vet inte riktigt vad som hände men jag mådde iaf inte så bra.. efter andra matchen irad så började det snurra i huvudet kändes som att jag skulle svimma så jag blev tvungen att sätta mig och bara ta det lugnt en stund.. Men efter ett tag så blev det genast mycket bättre :) så nu mår jag fint fint.. Ska in i duschen snart sen ska jag handla lite shit för idag blir det bara myskväll så ska baka något gott och kolla på en skön film med några.. I'm Out!

/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback