• sooo f*ckin' happy!


Jag mår så bra och är så jävla lycklig och jag vet faktiskt inte varför..
Det är bara så helt enkelt.. Känner liksom hur det pirrar över hela kroppen haha men men :) Jag vill bärja med att be om förlåtelse till Anishia som jag lovade att jag skulle åka till enköping och träffa henne men jag orkade inte var helt enkelt för trött.. Men vi ses på lördag iaf och det ser jag fram emot! Hmm, idag har jag faktiskt inte gjort så mycket.. Har varit hos mamma och ätit haha mamma är ju kock så varför laga mat själv (a) men iaf var där en stund sen drog jag hem igen.. Nu är jag här helt ensam det känns både tråkigt och skönt nu kan jag göra precis vad jag vill men ändå så är det dött tyst hela tiden vilket är jävligt tråkigt i längden men men jag är inte själv så länge till för Malvina skulle komma över så det blir trevligt trevligt :) nu ska jag ner och baka IGEN haha hörs sen!

/ R.

Kommentarer
Postat av: THERÉSE

härligt! :D

2009-10-31 @ 15:43:27
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

va härligt att du känner dig lycklig :)

2009-11-01 @ 15:24:32
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback