• Tillbaka från Enköping!

Hellu!


Shiit, vad mätt jag är! Jag och Art lagade lite mat det blev pasta med hitte på sås och det var gott ska gudarna veta haha .. Sen har jag köpt fika bröd för 100 kr lite vanilj munkar och sånt till efterrätt (a)
Idag har jag varit i Enköping där jag träffade Anishia.. Vi tog det lugnt och snackade sen gick vi hem till Therese där vi fikade och hade trevligt.. Det var skönt att få komma bort lite och träffa andra folk måste jag säga.. Jag hade roligt iaf.. Drog därifrån vid 17:00 och träffade Art direkt efter sen drog vi hem till mig.. Nu har vi ätit och sånt nu ska vi bara ta det lugnt och kolla på film :) ha det braa! Miss u Golnaz och dig med Marcelo :)

/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback