• You make me better!


Ja, det gör du nää men alla ni som betyder något för mig vet att jag uppskattar allt ni gör för mig.. Ni gör mig verkligen till en bättre människa.. Ja, golnaz du är en av dom jaaaa! :P men det finns en person som verkligen gör mig glad varje dag och det är nog inte bara jag som blir det.. Du finns verkligen där för alla du är verkligen fin människa från grunden.. Du betyder skiiiit mkt för mig, okej kanske inte så mkt som jag betyder för golnaz men du fattar nog vad jag menar haha :) nää men hur som helst så älskar jag alla mina vänner och spec. Golnaz min bror, syster m.m


/R.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur känner du och golnaz varandra?

2009-10-08 @ 15:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback