• Dålig dag..

Hejsan gott folk!


Orkar egentligen inte skriva idag men gör det ändå.. Hela dagen har väl varit sådär har för det mesta gått runt å tänkt en jävla massa men annars har jag bara jobbat hela dan om det var nått som var positivt med dagen så var det ett gulligt sms jag fick av en viss person som verkligen fick mig glad annars som sagt har dagen inte varit så bra... Men det kanske blir mycket bättre snart om en timme vill säga.. För då börjar HEROES på tv4 hoppas verkligen att det 'är nya avsnitt för brukar kolla efter amerikanskt tv :) hur som helst ska jag ner och hämta lite mat sen ladda inför heroes! Godnatt gott folk...

förresten vill bara säga till en viss människa att jag saknar dig som fan! P'z out!

/ R.

Kommentarer
Postat av: ιиєsιтα ♥

fin blogg ;)

2009-09-09 @ 19:19:37
URL: http://segerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback