Lördag ...

shoo, matchen gick väl inte så bra om man tittade på poäng tavlan men vi hade många tuuunga avslut :D vi kommer ju att möta dom på våran hemmaplan också så hoppas ja att vi vinner. man måste ju få utdelning haha. tillsdess så finns det lite grejer vi måste fixa så att spelet blir lite bättre. vi har ju fått nya spelar från järfälla som aldrig spelat med oss tidigare. idag var deras första match med oss.
bra spelat tjejer!

viiiiiilken tråkig lördag, är ganska trött också för jag åkte till min match runt elva tiden o va hemma från södertälje vid 7 typ & sen var jag tvungen att gå till kista och köpa några grejer, efter det åkte jag hem. finns det inget bra på tv ? ska nog ta o kolla upp det :) man börjar bli sugen på att festa ...

ska ta o avsluta detta lördags inlägg med en bra låt hähä :) TREY SONGZ - BLACK ROSES


 /G. aka ryskmaffia ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback