• My Thoughts...

Shit, jag kan inte sova.. Har så jävla mycket tankar just nu.. Jag vill be om ursäkt till er alla som jag har ignorerat, undvikit eller dissat i överhuvudtagen.. Vissa, kanske förtjänar det men ni andra som inte gör det jag ber verkligen om ursäkt.. Jag gjorde det för att bevisa något men nu insett att jag måste vara en dum jävel som kastar bort bra människor som verkligen vill en väl som finns där för en som lyssnar på än.. Förlåt verkligen vill inte att ni ska tro att jag tar er förgivet för det gör jag verkligen inte.. Nii vet att jag  är en bra person framför allt en bra vän annars tror jag inte att ni hade varit där för mig eller orkat lägga ner tid på mig.. Jag har mina brister och gjort mina misstag en del skäms jag jävligt mycket över.. Ska inte komma med några bortflorklaringar men jag måste erkänna att jag har varit så jävla dum och blind och koncentrerat mig på fel saker.. Det är er jag borde lägga mer tid på för det är ändå ni som finns där för än i slutändan.. Tro mig från och med nu ska jag ändra mig jag ska ta vara på er, lära mig saker från er.. Nu ska jag börja betala tillbaka till er..  Jag ska finnas där för er så som ni finns där för mig..  För ni måste veta att jag är ingenting utan er.. Som jag sa tidigare i den förra inlägget så är det ni som gör mig till en bättre människa för jag klarar inte det på egen hand..  Hoppas att ni förstår det...

/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback