någon la öga!

vet ni vad som hände idag? Nej det vet ni inte haha. Alltså jag var på väg till skolan o jag sprang ner för rulltrappan och stuka fotan. Kunde inte ens gåå. skit skämmit men vad ska man göra. jag sa till morsan att hämta mig från tunnelbanan.
Min fot har svullnat upp lite men ska ändå träna ikväll. Kommer få en skydd grej till foten o då ska det gå att träna.

Lyckad start på den här veckan visst?

Vidare till en sak som händer om ca två veckor , min storebrorsa fyller år. 23 bast. inte lite det.
som du redan vet bror , älskar dej. & jag hoppas du blir HELT frisk snart.

meeeeen nu ska jag rulla till soffan o titta på tv & vila foten hahah , peace

  /G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback