• Should be sleeping now..

Heelloo!


Faan, vaknade nyss... har halv sovit under kvällen därför det inte blev nått inlägg igår :P Dagen har varit bra jävligt bra och väldigt oväntat måste jag säga.. Dagen började med att jag gick upp runt kvart i 6 för jag skulle göra mig iordning trodde nämligen att jag skulle jobba.. Men så blev det inte.. Istället blev det true blood under morgonen sen så träffade jag melissa vid lunchtiden hon mådde inte så spec bra så hon fick ta det lugnt hos mig.. Det var ett tag sen vi träffades så det var roligt att va med henne igen.. Diana kom också förbi för dom skulle plugga tillsammans så vi små pratade lite och hade trevligt.. Sen blev det inte mycket mer än så .. Har knappt ätit nått idag och det händer väldigt sällan men har inte haft ork i kroppen har varit sjukt trött men men ska nog försöka sova lite nu ska upp rätt tidigt.. Godnatt!  P'z Out, I'm Out!


/ R.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback