• Till er alla som betyder nått för mig

Haha fuck vad jag är på humor! Har verkligen insett saker och ting vilket har fått mig att tänka framåt och framför allt positivt på saker och ting.. Ser fram emot framtiden måste jag säga.. Plugg, jobb allt nu känns det verkligen som att det händer saker har inte tid med onödiga saker.. Ska lova mig själv att inte slösa mer tid på skit saker för det är inte mer än just skit.. Visst, vissa skit har jag själv orsakat men jag lär mig av mina misstag och jag tänker inte begå dom igen men jag tycker inte att man ska ångra sig saker och ting för då går man inte direkt vidare från den händelsen.. Istället ska man inse att man har gjort fel och ta lärdom från det och gå vidare oavsett hur mycket personen än betyder för än.. För man kan ju inte ta hur jävla mycket skit oavsett om man har gjort fel eller inte.. Det hjälper ju inte än direkt.. Men som sagt skit är skit och skit är inte bra.. Så jag vill bara säga till er som ligger nära mig att jag verkligen uppskattar er och ni betyder så jävla mycket för mig och det kommer verkligen från hjärtat.. Jag är inte perfekt men ni har aldrig gett upp på mig ni gör mig till en jävla mycket bättre människa.. Bättre vänner för man leta efter.. Tack för allt! <3

/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback