whaaats up

fan va längesen det var jag skrev, tänkte börja skriva när jag får tid. typ då & då.
det som har hänt under tiden jag inte skrivit är att jag har börjat i gymnasiet. först så gick jag i farsta men det blev för jobbigt. typ som att åka till thailand varje morgon så jag bytte till löfströms gymnasium. det är väldigt nice där. roliga människor o tung klass.
en av anldeningarna till varför ja inte har skrivit är för att jag tränar rätt så mycket men ska försöka slänga in ett inlägg varje dag men dom kommer nog inte bli så långa:) och rhick måste fan börja skriva oftare haha han skriver några dagar i rad o fråningenstans så tar det stopp.

vet ni vad, jag hade u18 SM igår. hemmaplan sådära :D vi mötte skuru o vi vann !
idag äre vila som gäller för imorgon har vi SM match igen. ska ladda inför matchen som jag laddade för gårdagensmatch. hahah ja gick inte till skolan igår, kände att jag behövde vara hemma för att vara helt laddad inför första matchen:)

kvällens planer är nog att kolla på film o chilla ba.
det var allt från mig,ni får ha det SÅ bra. peace
/G. aka rysskmaffia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback