☆ 12:05

shoo någon mer som är vaken ? fifan va dåligt jag sov. jag vakna 94525442 ggr och jag vet inte varför. man kan säga att jag inte har sovit så mycket. ska nog ta o äta fukost o sedan försöka sova lite till. om några timmar har jag träning eller nej inte träning, vi har gymmet bara.

ni visste väl att rhick fortfarande är i pakistan o hälsar på sina gamla klasskamerater. han har ingen tillgång till internet så tyvär kan han ej uppdatera medans han är där. men han hälsar till er alla! han kommer förhoppningsvis lägga upp massa bilder från resan här på boggen. han kmr tillbaka om ett par dagar kan jag tro.
så kolla in här så får du se bilder.


idaag så blir min frukost pannkakor med sylt o glass :D yeaah

hörs snart !
/G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback