☆ precis färdig med att platta håret

det gick väldigt fort den här gången, kanske för att ja slarva lite haha e ganska trött så orkar ej vara noga :)
har ni haft en bra söndag eller?
jag åkte till min match vid tre tiden o kom hem runt halv åtta för mina föräldrar hämta mig o vi drog o handla.
köpte vit choklad, BÄÄÄÄSTA SOM FINNS :D så jävla gott och min mamma har bakat en galen kladdkaka. tung hon e haha.
fan jag börjar skolan på onsdag! pallish ej aso.
men förra terminen gick såå snabbt, jag hoppas verkligen att denna termin blåser i väg.
imorgon ska jag tagga din brorsan o vara med honom lite :) östermaaalm brorsaaan hahahah driver.

ouf jag saknar min broder R jeezy så MYCKET, riktig broder alltså.

jaaajaa finns inget mer att säga så ska dra nu :) peace


 Bild: sommras
 /G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback