☆ Tillbaka

GODMORGON :) !
har inte haft tid att skriva men aa iallafall, hoppas ni hade en bra/lyckad nyår för min nyår blev verkligen lyckad. hade väldigt roligt. trodde ej att den skulle bli bra men jag trodde fel.

I lördags typ på morgonen åkte jag o mitt lag till karlstad o kom hem igår haha en natt bara. rätt så onödigt att bara åka en natt, vet inte riktigt hur våra tränare tänkte .. o igår när vi va på väg hem det kändes verkligen som om vi hade varit där i flera dagar. vi åkte till karlstad för att träna o ha kul plus att man skulle lära känna varandra bättre för på senaste tiden har vi fått flera nya spelare. bowla, äta på resturanger, gå runt i deras stan en snabbis, träna o gå på bio, det hann vi att göra i Karlstad :)

HÄNDER IDAG: 
träning -.- & sen hem till några på kvällen.

ska äta frukost nu, ciao !

/G.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback